Inpakstress nog nergens te bekennen - Reisverslag uit Zaandijk, Nederland van Kelly Blokland - WaarBenJij.nu Inpakstress nog nergens te bekennen - Reisverslag uit Zaandijk, Nederland van Kelly Blokland - WaarBenJij.nu

Inpakstress nog nergens te bekennen

Door: Kelly Blokland

Blijf op de hoogte en volg Kelly

26 Augustus 2014 | Nederland, Zaandijk

De drie dagen voor ik op vakantie ga verlopen doorgaans ieder jaar hetzelfde: m'n hoofd is een chaos, ik weet niet wat ik mee moet nemen en voor iedereen die bij mij in de buurt komt, zelfs de kat, ben ik niet bepaald lief. Nu ik vijf maanden wegga, ben ik pas de dag voordat ik vertrek begonnen met inpakken en nu, minder dan 12 uur voordat ik in de auto zit, is zelfs de inpakstress nog nergens te bekennen.

Vanaf morgen zitten ik en Jamie vijf maanden samen (lees: als dat maar goed gaat) in Troyes, Frankrijk. We hebben daar een heel leuk appartementje, op rue Marcelin Berthelot. Hoewel het ons eerst een beetje tegenstond dat we naar Frankrijk gingen, gezien de taal, de mensen en de regen, hebben we er nu zeker wel zin in! Morgen om half vijf gaat de wekker en zitten we hopelijk om vijf uur in de auto. Het eerstvolgende reisverslag schrijf ik dan ook vanuit Troyes. Mocht dat niet zo zijn, dan ben ik weer rechtsomkeert naar huis gegaan.

Au revoir Pays-Bas et bonjour France!

• 27 Augustus 2014 - 08:17

Patty:

Veel plezier Kel!!

• 27 Augustus 2014 - 17:09

Cindy Van Grevenbroek :

Hoi Kel,
    Een veilige reis toegewenst.
    En heeeel veel plezier in viva la France.
    Hou ons op de hoogte.

Groetjes van de Grevebroekies